Skab viden om målgrupper - hjælp fra AI og ChatGPT
Du får indsigt i 5 konkrete metoder til at skabe målgruppeviden. Efter kurset har du den nødvendige viden til selv at gå i gang med at lave undersøgelser af din målgruppe.
Du får indsigt i 5 konkrete metoder til at skabe målgruppeviden. Efter kurset har du den nødvendige viden til selv at gå i gang med at lave undersøgelser af din målgruppe.
Du lærer at oversætte dine journalistiske kompetencer til kommunikation og markedsføring. Efter kurset kan du bruge din værktøjskasse fra journalistikken til at arbejde med fx content marketing.
Du får en teoretisk og begrebsmæssig forståelse for image- og brandingprocesser og lærer at omsætte din viden til praktisk, brandunderstøttende kommunikationsarbejde.
Du lærer at arbejde professionelt og langsigtet med kommunikationsstrategier. Efter kurset kan du omsætte teoretisk viden til praktisk PR- og kommunikationsarbejde.
Du lærer at bruge adfærdskommunikation til at lave bedre annoncer, optimere din hjemmeside og skrue dine salgstal op. Du bliver undervist af Ashley Brereton, der er ekspert i adfærdspsykologi.
Du lærer at lave god grafik til din markedsføring – uden en grafisk uddannelse i bagagen. Efter kurset kan du bruge Canva til at lave sprød grafik, der passer til din virksomheds visuelle identitet.
Du lærer at skrive og udforme engagerende SoMe-opslag om klimatiltag og får masser af konkrete eksempler og cases til inspiration.
Du lærer at skabe en effektiv profil på tværs af dine SoMe-platforme. Metoden kan være alt fra personlig blogging fra dig eller din leder til et employee advocacy-program for hele organisationen.
På kurset bliver du fortrolig med de forskellige sociale platformes formater og grundlæggende algoritmer, og du får redskaber til at arbejde strategisk og praktisk med sociale medier.