

Kommunikation styrer
Center for Kommunikation og Ledelse
Hvordan stiller man skarpt på en faglighed, der buldrer afsted?
Center for Kommunikation og Ledelse
Hvordan stiller man skarpt på en faglighed, der buldrer afsted?
Center for kommunikation og ledelse har til formål at belyse og forstå udviklingen indenfor strategisk kommunikation, virksomhedskommunikation, offentlig kommunikation og markedskommunikation. Herunder interaktionen mellem medietekster, kommunikative former og produkter og de samfundsmæssige og brugerrelaterede kontekster og strategier, som interaktionen foregår i.
Docent / Senior Associate Professor
Forskningslektor og Centerleder, Media Maker Space
Forsknings- og udviklingschef
Docent / Senior Associate Professor
Adjunkt
Adjunkt
Uddannelseschef for Kommunikationsuddannelsen
Chefkonsulent
Ph.d.-studerende
Stor akademisk anerkendelse til docent Vibeke Thøis Madsen for artikel om medarbejderes kommunikation på virksomhedens interne sociale medier.
Det er både dårlig strategi og moral, når virksomheder stikker hovedet i busken og håber, de går fri af sexismesager og underskriftsindsamlinger. Det mener DMJX-forsker med speciale i virksomheders samfundsansvar.
Udover rollen som forsknings- og udviklingschef hos DMJX er Helle Kryger Aggerholm en særdeles aktiv forsker på området for organisatorisk kommunikation. Aktuelt deltager hun således i de fire internationale forskningsprojekter, som kortfattet præsenteres nedenfor som abstracts.