Nyhedsbreve - få flere loyale læsere
Lær, hvordan du gør dit nyhedsbrev fængende og interessant. Tilmeld dig kurset på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole her.
Lær, hvordan du gør dit nyhedsbrev fængende og interessant. Tilmeld dig kurset på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole her.
Du får indsigt i 5 konkrete metoder til at skabe målgruppeviden. Efter kurset har du den nødvendige viden til selv at gå i gang med at lave undersøgelser af din målgruppe.
Du lærer at oversætte dine journalistiske kompetencer til kommunikation og markedsføring. Efter kurset kan du bruge din værktøjskasse fra journalistikken til at arbejde med fx content marketing.
Du lærer at bruge adfærdskommunikation til at lave bedre annoncer, optimere din hjemmeside og skrue dine salgstal op. Du bliver undervist af Ashley Brereton, der er ekspert i adfærdspsykologi.
Du lærer at lave god grafik til din markedsføring – uden en grafisk uddannelse i bagagen. Efter kurset kan du bruge Canva til at lave sprød grafik, der passer til din virksomheds visuelle identitet.
Du lærer at lave god grafik til din markedsføring – uden en grafisk uddannelse i bagagen. Efter kurset kan du bruge Canva til at lave sprød grafik, der passer til din virksomheds visuelle identitet.
Du lærer at skrive og udforme engagerende SoMe-opslag om klimatiltag og får masser af konkrete eksempler og cases til inspiration.
Du får kommunikationsværktøjer, så du kan styrke din organisations bæredygtige profil. På den måde giver du din organisation en tydelig og troværdig stemme, der øger brandværdien.
Du lærer om kreativ, konceptuel tænkning, problemløsning og kommunikation. Efter kurset har du en portfolio, som du kan bruge til at søge ind på en kreativ uddannelse eller på et reklamebureau.