Skab viden om målgrupper - hjælp fra AI og ChatGPT
Du får indsigt i 5 konkrete metoder til at skabe målgruppeviden. Efter kurset har du den nødvendige viden til selv at gå i gang med at lave undersøgelser af din målgruppe.
Du får indsigt i 5 konkrete metoder til at skabe målgruppeviden. Efter kurset har du den nødvendige viden til selv at gå i gang med at lave undersøgelser af din målgruppe.
Du lærer at oversætte dine journalistiske kompetencer til kommunikation og markedsføring. Efter kurset kan du bruge din værktøjskasse fra journalistikken til at arbejde med fx content marketing.
Du lærer at bruge adfærdskommunikation til at lave bedre annoncer, optimere din hjemmeside og skrue dine salgstal op. Du bliver undervist af Ashley Brereton, der er ekspert i adfærdspsykologi.
Du lærer at lave god grafik til din markedsføring – uden en grafisk uddannelse i bagagen. Efter kurset kan du bruge Canva til at lave sprød grafik, der passer til din virksomheds visuelle identitet.
Du lærer at finde din nye rolle som leder, skabe gennem andre, motivere hver enkelt og udvikle en kreativ, idérig kultur. På kurset får du konkrete værktøjer til at løfte dit hold og lede optimalt.
Du får kommunikationsværktøjer, så du kan styrke din organisations bæredygtige profil. På den måde giver du din organisation en tydelig og troværdig stemme, der øger brandværdien.
Du lærer vejen til at blive vidensførende inden for et felt og skabe langtidsholdbar synlighed for din organisation ved at ’eje’ strategisk udvalgte fagområder i den faglige og offentlige debat.
Du lærer om kreativ, konceptuel tænkning, problemløsning og kommunikation. Efter kurset har du en portfolio, som du kan bruge til at søge ind på en kreativ uddannelse eller på et reklamebureau.
Du bliver rustet til at navigere i et dynamiske forretningsmiljø. Efter kurset har værktøjer til at opretholde en stærk identitet og et solidt brand i din organisation.