Brandingstrategi & kampagner
Du får en teoretisk og begrebsmæssig forståelse for image- og brandingprocesser og lærer at omsætte din viden til praktisk, brandunderstøttende kommunikationsarbejde.
Du får en teoretisk og begrebsmæssig forståelse for image- og brandingprocesser og lærer at omsætte din viden til praktisk, brandunderstøttende kommunikationsarbejde.
Du lærer at arbejde professionelt og langsigtet med kommunikationsstrategier. Efter kurset kan du omsætte teoretisk viden til praktisk PR- og kommunikationsarbejde.
Du lærer om kreativ, konceptuel tænkning, problemløsning og kommunikation. Efter kurset har du en portfolio, som du kan bruge til at søge ind på en kreativ uddannelse eller på et reklamebureau.
Du får indsigt i 5 konkrete metoder til at skabe målgruppeviden. Efter kurset har du den nødvendige viden til selv at gå i gang med at lave undersøgelser af din målgruppe.
Du bliver rustet til at navigere i et dynamiske forretningsmiljø. Efter kurset har værktøjer til at opretholde en stærk identitet og et solidt brand i din organisation.
Du lærer at forstå og navigere i det digitale minefelt af mulige marketingtiltag. Efter kurset har du overblik over, hvordan du klogest og prioriterer din indsats på de forskellige marketingkanaler.
Du lærer at oversætte dine journalistiske kompetencer til kommunikation og markedsføring. Efter kurset kan du bruge din værktøjskasse fra journalistikken til at arbejde med fx content marketing.
Du lærer at bruge adfærdskommunikation til at lave bedre annoncer, optimere din hjemmeside og skrue dine salgstal op. Du bliver undervist af Ashley Brereton, der er ekspert i adfærdspsykologi.
Du lærer at lægge en konkret SoMe-strategi og planlægge et contentflow med en gennemgående formidlingsprofil, som vil gøre din tilstedeværelse på sociale medier stærkere.