Skriv journalistisk
Din underviser Maria Larsen viser dig, hvordan du skriver i de vigtigste journalistiske genrer som nyhed, reportage og debatindlæg – så du bedst muligt kan fortælle historier fra din virksomhed.
Din underviser Maria Larsen viser dig, hvordan du skriver i de vigtigste journalistiske genrer som nyhed, reportage og debatindlæg – så du bedst muligt kan fortælle historier fra din virksomhed.
Du bliver en skarp moderator, der med nærvær og overblik kan styre en debat, et interview eller en samtale foran et live-publikum. Du bliver undervist af Rie Helmer, der er en erfaren medietræner.
Din underviser Maria Larsen viser dig, hvordan du skriver i de vigtigste journalistiske genrer som nyhed, reportage og debatindlæg – så du bedst muligt kan fortælle historier fra din virksomhed.
Du lærer de grundlæggende principper i kreativ tekstforfatning og får værktøjer til at skrive tekster, der skiller sig ud. Efter kurset frygtløst møder den blinkende cursor på dit tomme Word-dokument.
Du lærer de grundlæggende principper i kreativ tekstforfatning og får værktøjer til at skrive tekster, der skiller sig ud. Efter kurset frygtløst møder den blinkende cursor på dit tomme Word-dokument.
Du lærer at bruge events som en del af din kommunikative værktøjskasse. Efter kurset kan du afvikle brugerinvolverende events, der bliver husket af dit publikum – og som er sjove for dig at skabe.
Du lærer at lave god grafik til din markedsføring – uden en grafisk uddannelse i bagagen. Efter kurset kan du bruge Canva til at lave sprød grafik, der passer til din virksomheds visuelle identitet.
Du lærer at lave en plan, der tager højde for både de kommunikative, psykologiske og ledelsesmæssige aspekter af en vellykket forandringsproces.
Du lærer at udvikle nye medieprodukter på baggrund af indsigter i brugerbehov. Tilmeld dig kurset på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.