Infografik crash course
Du lærer at producere effektiv infografik, der forstærker dine budskaber. Efter kurset har du nemt ved at kommunikere kompleks viden, som dine læsere kan afkode.
Du lærer at producere effektiv infografik, der forstærker dine budskaber. Efter kurset har du nemt ved at kommunikere kompleks viden, som dine læsere kan afkode.
Du kommer i gang med Adobe After Effects og lærer at lave enkle, færdige animationer, som du kan bruge i dit arbejde. Du bliver undervist af Stig Henning Pedersen.
Du får indsigt i 5 konkrete metoder til at skabe målgruppeviden. Efter kurset har du den nødvendige viden til selv at gå i gang med at lave undersøgelser af din målgruppe.
Du lærer at oversætte dine journalistiske kompetencer til kommunikation og markedsføring. Efter kurset kan du bruge din værktøjskasse fra journalistikken til at arbejde med fx content marketing.
Dit nyhedsbrev er din vigtigste kanal til at komme i kontakt med dine kunder. For at få succes skal du se på, hvilken teknologi du bruger, hvad du skriver til hvem, og hvad der virker lige nu.
Du lærer at bruge adfærdskommunikation til at lave bedre annoncer, optimere din hjemmeside og skrue dine salgstal op. Du bliver undervist af Ashley Brereton, der er ekspert i adfærdspsykologi.
Du lærer at lave god grafik til din markedsføring – uden en grafisk uddannelse i bagagen. Efter kurset kan du bruge Canva til at lave sprød grafik, der passer til din virksomheds visuelle identitet.
Du lærer at skrive og udforme engagerende SoMe-opslag om klimatiltag og får masser af konkrete eksempler og cases til inspiration.
Du kommer rundt om infografikkens mange muligheder, og du lærer at tænke som en infografiker fra idé til udførsel, samtidig med at du arbejder hands-on i de bedste grafiske programmer.