Bliv klogere på virksomhedens engagement i sociale medier. Bliv i stand til at udvikle en social mediestrategi for din virksomhed. - læs mere
Hvordan kommunikerer organisationen igennem sine medarbejdere på sociale medier? Hvem profilerer I jer overfor, når medarbejderne har ordet? Og hvordan sikrer du, at den profilering er i overensste... - læs mere
Gør facebook til en endnu mere aktiv og professionel del af virksomhedens sociale mediestrategi. Kursus på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole (DMJX). - læs mere
På dette kursus lærer du at producere kreativt og visuelt indhold- fx foto, grafik og video- til sociale medier, der bliver set, “liket”, kommenteret og delt. - læs mere
Forstå og lær at udvikle "deltagelsens arkitektur": Forudsætninger for at kunne gennemføre journalistiske og kommunikative forløb i samspil med brugerne. - læs mere
Lær de grundlæggende begreber og funktioner i Facebook, så du kan begynde at bruge Facebook til at kommunikere professionelt. - læs mere
Sociale medier flyder over med video Video virker godt på sociale medier. Det er gået op for de fleste. Derfor flyder sociale medier også over med videoer- som for de flestes vedkommende drukner, ... - læs mere
Får din kulturinstitution nok ud af at være på sociale medier? I er måske allerede tilstede med en Facebook-side, eller en Instagram-profil? Men får I nok ud af aktiviteten på sociale medier? Og ... - læs mere
Har du brug for at komme med på Twitter-vognen, men mangler viden om, hvordan Twitter fungerer? - læs mere
Kører du i blinde på sociale medier? Lær hvordan du opstiller mål og dokumenterer effekten af jeres tilstedeværelse på fx Facebook, Twitter og Instagram, så du løbende kan korrigere din indsats og ... - læs mere
Foregår jeres indsats på de sociale medier i tråd med den øvrige kommunikation? På kurset lærer du at organisere, styre og lede en indsats i sociale medier, så den tilfører værdi i samspil med de a... - læs mere
På dette kursus lærer du at dirigere arbejdet på de sociale medier og web, så din organisation kan få det maksimale ud af de mange muligheder på de digitale medier. - læs mere