Lær at lave personaer med inddragelse af AI
Du lærer at lave personaer og får hands on-erfaring med at bruge AI undervejs i processen. Efter kurset har du et godt overblik over din målgruppe ift. det produkt eller den service, du tilbyder.
Du lærer at lave personaer og får hands on-erfaring med at bruge AI undervejs i processen. Efter kurset har du et godt overblik over din målgruppe ift. det produkt eller den service, du tilbyder.
Du lærer at skrive og udforme engagerende SoMe-opslag om klimatiltag og får masser af konkrete eksempler og cases til inspiration.
Du får indsigt i 5 konkrete metoder til at skabe målgruppeviden. Efter kurset har du den nødvendige viden til selv at gå i gang med at lave undersøgelser af din målgruppe.
Du får et crash course i programmerne ChatGPT Plus, Dall·E, Good Tape og Bing Chat. Efter kurset forstår hvordan du aktivt kan bruge programmerne i dit job som journalist eller kommunikatør.
Du lærer at forstå og navigere i det digitale minefelt af mulige marketingtiltag. Efter kurset har du overblik over, hvordan du klogest og prioriterer din indsats på de forskellige marketingkanaler.
Du lærer at skabe en tryg og professionel interviewsituation, hvor du med afsæt i god forberedelse og spørgeteknik hjælper dine kilder eller gæster til at åbne op og komme med de bedst mulige svar.
Du lærer at oversætte dine journalistiske kompetencer til kommunikation og markedsføring. Efter kurset kan du bruge din værktøjskasse fra journalistikken til at arbejde med fx content marketing.
Du lærer at bruge adfærdskommunikation til at lave bedre annoncer, optimere din hjemmeside og skrue dine salgstal op. Du bliver undervist af Ashley Brereton, der er ekspert i adfærdspsykologi.
Dit nyhedsbrev er din vigtigste kanal til at komme i kontakt med dine kunder. For at få succes skal du se på, hvilken teknologi du bruger, hvad du skriver til hvem, og hvad der virker lige nu.