1. Sociale medier i strategi og kommunikation

    Bliv klogere på virksomhedens engagement i sociale medier. Bliv i stand til at udvikle en social mediestrategi for din virksomhed. - læs mere

    Næste kursusstart:
    27-02-2020
  2. Professionel profil på sociale medier

    Hvordan kommunikerer organisationen igennem sine medarbejdere på sociale medier? Hvem profilerer I jer overfor, når medarbejderne har ordet? Og hvordan sikrer du, at den profilering er i overensste... - læs mere

    Næste kursusstart:
    23-03-2020
  3. I samspil med brugerne

    Forstå og lær at udvikle "deltagelsens arkitektur": Forudsætninger for at kunne gennemføre journalistiske og kommunikative forløb i samspil med brugerne. - læs mere

    Næste kursusstart:
    30-03-2020
  4. Sociale medier for kulturformidlere

    Får din kulturinstitution nok ud af at være på sociale medier? I er måske allerede tilstede med en Facebook-side, eller en Instagram-profil?  Men får I nok ud af aktiviteten på sociale medier? Og ... - læs mere

  5. Effektmåling og annoncering på sociale medier

    Kører du i blinde på sociale medier? Lær hvordan du opstiller mål og dokumenterer effekten af jeres tilstedeværelse på fx Facebook, Twitter og Instagram, så du løbende kan korrigere din indsats og ... - læs mere

  6. Koncepter og workflow i sociale medier

    Foregår jeres indsats på de sociale medier i tråd med den øvrige kommunikation? På kurset lærer du at organisere, styre og lede en indsats i sociale medier, så den tilfører værdi i samspil med de a... - læs mere

  7. Ledelse af digitale medier

    På dette kursus lærer du at dirigere arbejdet på de sociale medier og web, så din organisation kan få det maksimale ud af de mange muligheder på de digitale medier. - læs mere

Vis:

Prefooter web-form

Foreslå indhold til underskoven

Underskoven

Instagram