Skriv journalistisk
Din underviser Maria Larsen viser dig, hvordan du skriver i de vigtigste journalistiske genrer som nyhed, reportage og debatindlæg – så du bedst muligt kan fortælle historier fra din virksomhed.
Din underviser Maria Larsen viser dig, hvordan du skriver i de vigtigste journalistiske genrer som nyhed, reportage og debatindlæg – så du bedst muligt kan fortælle historier fra din virksomhed.
Du bliver en skarp moderator, der med nærvær og overblik kan styre en debat, et interview eller en samtale foran et live-publikum. Du bliver undervist af Rie Helmer, der er en erfaren medietræner.
Din underviser Maria Larsen viser dig, hvordan du skriver i de vigtigste journalistiske genrer som nyhed, reportage og debatindlæg – så du bedst muligt kan fortælle historier fra din virksomhed.
Lær, hvordan du gør dit nyhedsbrev fængende og interessant. Tilmeld dig kurset på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole her.
Du lærer de grundlæggende principper i kreativ tekstforfatning og får værktøjer til at skrive tekster, der skiller sig ud. Efter kurset frygtløst møder den blinkende cursor på dit tomme Word-dokument.
Du bliver en skarp moderator, der med nærvær og overblik kan styre en debat, et interview eller en samtale foran et live-publikum. Du bliver undervist af Rie Helmer, der er en erfaren medietræner.
Du får indsigt i 5 konkrete metoder til at skabe målgruppeviden. Efter kurset har du den nødvendige viden til selv at gå i gang med at lave undersøgelser af din målgruppe.
Du lærer at oversætte dine journalistiske kompetencer til kommunikation og markedsføring. Efter kurset kan du bruge din værktøjskasse fra journalistikken til at arbejde med fx content marketing.
Dit nyhedsbrev er din vigtigste kanal til at komme i kontakt med dine kunder. For at få succes skal du se på, hvilken teknologi du bruger, hvad du skriver til hvem, og hvad der virker lige nu.