Dramaturgi: Historier der virker
Hvordan holder du fremdriften i en radio- eller tv-dokumentar? Få styr på dine dramaturgiske virkemidler, og lær hvordan du tilrettelægger programmer, som tryllebinder dine lyttere og seere.
Hvordan holder du fremdriften i en radio- eller tv-dokumentar? Få styr på dine dramaturgiske virkemidler, og lær hvordan du tilrettelægger programmer, som tryllebinder dine lyttere og seere.
Du lærer at lave korte og catchy videoer til TV, sociale medier og hjemmesider. Efter kurset har du inspiration og redskaber til at fortælle gribende historier, der skiller sig ud fra alle de andre.
Du kommer i gang med Adobe After Effects og lærer at lave enkle, færdige animationer, som du kan bruge i dit arbejde. Du bliver undervist af Stig Henning Pedersen.
Du får indsigt i 5 konkrete metoder til at skabe målgruppeviden. Efter kurset har du den nødvendige viden til selv at gå i gang med at lave undersøgelser af din målgruppe.
Med din mobiltelefon ved hånden får du styr på at planlægge, optage og klippe en kort videofortælling sammen – og du lærer at instruere dine medvirkende foran kameraet med sikker hånd.
Du lærer at oversætte dine journalistiske kompetencer til kommunikation og markedsføring. Efter kurset kan du bruge din værktøjskasse fra journalistikken til at arbejde med fx content marketing.
Dit nyhedsbrev er din vigtigste kanal til at komme i kontakt med dine kunder. For at få succes skal du se på, hvilken teknologi du bruger, hvad du skriver til hvem, og hvad der virker lige nu.
Du lærer at bruge adfærdskommunikation til at lave bedre annoncer, optimere din hjemmeside og skrue dine salgstal op. Du bliver undervist af Ashley Brereton, der er ekspert i adfærdspsykologi.
På tre intensive fotodage med to top-engagerede undervisere lærer du at tage bedre billeder på dine opgaver som journalist, kommunikatør eller i andre funktioner, som kræver, at du selv kan tage