Dramaturgi: Historier der virker
Hvordan holder du fremdriften i en radio- eller tv-dokumentar? Få styr på dine dramaturgiske virkemidler, og lær hvordan du tilrettelægger programmer, som tryllebinder dine lyttere og seere.
Hvordan holder du fremdriften i en radio- eller tv-dokumentar? Få styr på dine dramaturgiske virkemidler, og lær hvordan du tilrettelægger programmer, som tryllebinder dine lyttere og seere.
Du lærer at prompte i AI-programmer, så du kan skabe visuelt materiale. Samtidig lærer du om visuel betydningsdannelse, som du kan bruge i samarbejdet med grafikere om at udvikle grafisk materiale.
Du lærer at lave videofortællinger, der sidder i skabet hver gang. Efter kurset har du viden om alle de delelementer, der tilsammen skaber den perfekte fortælling i levende billeder.
Lær at skabe sociale og adfærdsændrende kommunikationskampagner med Dorte Schiøler. Efter kurset kan du planlægge egne kampagner eller rådgive som samarbejdspartner med et bureau.
Du kommer i gang med Adobe After Effects og lærer at lave enkle, færdige animationer, som du kan bruge i dit arbejde. Du bliver undervist af Stig Henning Pedersen.
Du lærer de grundlæggende principper i kreativ tekstforfatning og får værktøjer til at skrive tekster, der skiller sig ud. Efter kurset frygtløst møder den blinkende cursor på dit tomme Word-dokument.
Du lærer at bruge events som en del af din kommunikative værktøjskasse. Efter kurset kan du afvikle brugerinvolverende events, der bliver husket af dit publikum – og som er sjove for dig at skabe.
Du lærer at lave personaer og får hands on-erfaring med at bruge AI undervejs i processen. Efter kurset har du et godt overblik over din målgruppe ift. det produkt eller den service, du tilbyder.
Du får indsigt i 5 konkrete metoder til at skabe målgruppeviden. Efter kurset har du den nødvendige viden til selv at gå i gang med at lave undersøgelser af din målgruppe.