Det ultimative SoMe-kursus
Du lærer at lægge en konkret SoMe-strategi og planlægge et contentflow med en gennemgående formidlingsprofil, som vil gøre din tilstedeværelse på sociale medier stærkere.
Du lærer at lægge en konkret SoMe-strategi og planlægge et contentflow med en gennemgående formidlingsprofil, som vil gøre din tilstedeværelse på sociale medier stærkere.
Din underviser Maria Larsen viser dig, hvordan du skriver i de vigtigste journalistiske genrer som nyhed, reportage og debatindlæg – så du bedst muligt kan fortælle historier fra din virksomhed.
Du lærer, hvordan kunstig intelligens og automatisering bliver dine nye superhjælpere i den redaktionelle proces. Du får også nyttige AI-værktøjer til transskribering og nyhedsovervågning.
Du bliver en skarp moderator, der med nærvær og overblik kan styre en debat, et interview eller en samtale foran et live-publikum. Du bliver undervist af Rie Helmer, der er en erfaren medietræner.
Du lærer at lave korte og catchy videoer til TV, sociale medier og hjemmesider. Efter kurset har du inspiration og redskaber til at fortælle gribende historier, der skiller sig ud fra alle de andre.
Hvordan holder du fremdriften i en radio- eller tv-dokumentar? Få styr på dine dramaturgiske virkemidler, og lær hvordan du tilrettelægger programmer, som tryllebinder dine lyttere og seere.
Du lærer at bruge adfærdskommunikation til at lave bedre annoncer, optimere din hjemmeside og skrue dine salgstal op. Du bliver undervist af Ashley Brereton, der er ekspert i adfærdspsykologi.
Du har en faglighed. Hos os lærer du at formidle den professionelt. Du får en journalistisk værktøjskasse, hvor du arbejder med interview, ideudvikling, research, formidling og meget mere.