Storytelling på video og TV - med Torben Schou
Du lærer at lave korte og catchy videoer til TV, sociale medier og hjemmesider. Efter kurset har du inspiration og redskaber til at fortælle gribende historier, der skiller sig ud fra alle de andre.
Du lærer at lave korte og catchy videoer til TV, sociale medier og hjemmesider. Efter kurset har du inspiration og redskaber til at fortælle gribende historier, der skiller sig ud fra alle de andre.
Hvordan holder du fremdriften i en radio- eller tv-dokumentar? Få styr på dine dramaturgiske virkemidler, og lær hvordan du tilrettelægger programmer, som tryllebinder dine lyttere og seere.
Du lærer at bruge adfærdskommunikation til at lave bedre annoncer, optimere din hjemmeside og skrue dine salgstal op. Du bliver undervist af Ashley Brereton, der er ekspert i adfærdspsykologi.
Du får en teoretisk og begrebsmæssig forståelse for image- og brandingprocesser og lærer at omsætte din viden til praktisk, brandunderstøttende kommunikationsarbejde.
Du lærer at forstå, hvordan kunstig intelligens fungerer, og hvad du kan bruge det til – og du lærer at skrive tekster og lave billeder med generative AI-værktøjer.
Du lærer at oversætte dine journalistiske kompetencer til kommunikation og markedsføring. Efter kurset kan du bruge din værktøjskasse fra journalistikken til at arbejde med fx content marketing.
Du lærer at forstå og navigere i det digitale minefelt af mulige marketingtiltag. Efter kurset har du overblik over, hvordan du klogest og prioriterer din indsats på de forskellige marketingkanaler.
Hop med ombord på det AI-tog, der buldrer afsted, og få en grundig indføring i programmerne Midjourney, Adobe Firefly og Stable Diffusion.
Du lærer at lave personaer og får hands on-erfaring med at bruge AI undervejs i processen. Efter kurset har du et godt overblik over din målgruppe ift. det produkt eller den service, du tilbyder.