

Diplomuddannelse i Social Media Management
Social Media Management
Social Media Management
Du afslutter diplomuddannelsen i Social Media Management med et skriftligt afgangsprojekt og en mundtlig eksamen.
I afgangsprojektet får du mulighed for arbejde i dybden med et afgrænset emne inden for Social Media Management.
Afgangsprojektet tager udgangspunkt i en relevant problemstilling eller udfordring hentet i din egen virksomhed eller organisation.
Formålet er, at du gennem analyser og anvendelse af de metoder og teorier, du har tilegnet dig i løbet af uddannelsen, finder frem til den gennemarbejdede og rigtige løsning.
Afgangsprojektet består af en projektrapport og en mundtlig eksamen.
Projektrapporten har tre dele:
Det vejledende omfang af afgangsprojektet er 25-30 sider eller tilsvarende.
To studerende – og max to studerende – kan arbejde sammen om et afgangsprojekt.
I forbindelse med afgangsprojektet har du ret til individuel, faglig vejledning i et omfang af 11 timer (de kan foregå som møde, telefonsamtale, mail og/eller gennemlæsning af din tekst). Du får tildelt en vejleder på baggrund af dit emne.
Du er velkommen til selv at foreslå en vejleder, hvis du har et ønske om en bestemt. Du kan vælge blandt underviserne fra din uddannelse.
Du kan tidligst tilmelde dig afgangsprojektet samtidig med, at du tilmelder dig det sidste valgfrie modul (max 5 ECTS-point). Afgangsprojektet kan ikke bedømmes før det sidste modul er bestået.
I tilmeldingsskemaet skal du indsende en kort emnebeskrivelse på 5-10 linjer og et evt. vejlederønske under feltet "Særlige bemærkninger" i din tilmelding.
Projektperioden starter 1. januar (forårssemestret) og 1. august (efterårssemestret).
Afgangsprojektet afsluttes med en mundtlig eksamen.
Der afsættes 45 minutter pr. eksamination (inkl. votering). Der gives en samlet karakter for afgangsprojektet.
Afgangsprojektet bedømmes med ekstern censur efter 7-trins-skalaen.
Varighed: Ca. 2 år på deltid. Færdiggøres inden for 6 år. |
ECTS point: 60 |
Studiested: Aarhus eller København |