Målsætning og strategi

Danmarks Medie- og Journalisthøjskoles strategi og strategiske rammekontrakt.

Strategi 2016-21
Som medie- og kommunikationsverdenens professionshøjskole er Danmarks Medie- og Journalisthøjskole i 2021 den foretrukne

  • indgang til medieverdenen for talenterne
     
  • udviklingspartner for de erfarne
     
  • samarbejdspartner for virksomheder og organisationer, der har idéer, tanker og behov inden for kommunikation.

Download Danmarks Medie- og Journalisthøjskoles strategi 2016-21 (PDF)

Strategisk rammekontrakt
I 2017 blev der indgået en politsk aftale om bedre rammer for ledelse på de vidergående uddannelsesinstitutioner. Som følge af denne aftale indførte Uddannelses- og forskningsministeriet de strategiske rammekontrakter til erstatning for de hidtidige udviklingskontrakter. Den strategiske rammekontrakt er er en institutionsspecifik fireårig kontrakt, der indgås mellem ministeren og bestyrelsesformanden for den enkelte institution. Læs mere om de strategiske rammekontrakter her (eksternt link)

Strategisk rammekontrakt 2018-21

Udviklingskontrakt 2015-17 (PDF)
Tillæg til udviklingskontrakten (PDF)
 

 

Prefooter web-form

Foreslå indhold til underskoven

Underskoven

Instagram