Ole E. Andersen

Gæsteunderviser

Forskningsområde

uddannet sociolog fra Københavns Universitet, men kastede sig hurtigt over markedsanalyser, markedsføring og specielt kommunikation og medier. Efter 12 år med markedsanalyse, blev Ole E. adm. Direktør for Dansk Reklame Film (biografreklame) og senere hen rektor for Reklameskolen.

I mere end 25 år har Ole E. været ekstern lektor på CBS (Handelshøjskolen i København) og har - som noget helt unikt - modtaget Undervisningsprisen 2 gange.

Danmarks Medie- og Journalisthøjskole har nu i 8 år haft fornøjelsen af denne engagerede, kompetente og pædagogiske underviser både på dagskolen og på Medie-enkeltfag.

Ole er desuden forfatter til bøgerne ”Nye kurver i medielandskabet” (2005,)”Reklamekampagnen” (2009) og ”Forstå forbrugerne – og bliv en bedre markedsfører” (2011).

Prefooter web-form

Foreslå indhold til underskoven

Underskoven

Instagram