
Klog på Canva
Du lærer at lave god grafik til din markedsføring – uden en grafisk uddannelse i bagagen. Efter kurset kan du bruge Canva til at lave sprød grafik, der passer til din virksomheds visuelle identitet.
Du lærer at lave god grafik til din markedsføring – uden en grafisk uddannelse i bagagen. Efter kurset kan du bruge Canva til at lave sprød grafik, der passer til din virksomheds visuelle identitet.
Dit nyhedsbrev er din vigtigste kanal til at komme i kontakt med dine kunder. For at få succes skal du se på, hvilken teknologi du bruger, hvad du skriver til hvem, og hvad der virker lige nu.
Du kommer rundt om infografikkens mange muligheder, og du lærer at tænke som en infografiker fra idé til udførsel, samtidig med at du arbejder hands-on i de bedste grafiske programmer.
Du lærer at bruge de kunstige intelligenssystemer ChatGPT og Midjourney aktivt i dit job som kommunikatør. Efter kurset kan udarbejde prompts, der sikrer dig gode og brugbare resultater.
Du får styr på din contentproduktion og lærer at arbejde planlagt med dit indhold fra uge til uge. Efter kurset arbejder du i et strategisk workflow – så du får luft til at skabe relevant indhold.
Du lærer om nudging og om at udvikle indhold, der spiller sammen med menneskets biologiske forudsætninger. Resultatet er nemlig ofte lig med kommunikation, som øger sandsynligheden for handling.
Du lærer om nudging og om at udvikle indhold, der spiller sammen med menneskets biologiske forudsætninger. Resultatet er nemlig ofte lig med kommunikation, som øger sandsynligheden for handling.
Du får en teoretisk og begrebsmæssig forståelse for image- og brandingprocesser og lærer at omsætte din viden til praktisk, brandunderstøttende kommunikationsarbejde.
Du lærer at lave videofortællinger, der sidder i skabet hver gang. Efter kurset har du viden om alle de delelementer, der tilsammen skaber den perfekte fortælling i levende billeder.