Kommunikations- og PR-strategi
Kommunikations- og PR-strategi
Du lærer at arbejde professionelt og langsigtet med kommunikationsstrategier. Efter kurset kan du omsætte teoretisk viden til praktisk PR- og kommunikationsarbejde.
Du lærer at arbejde professionelt og langsigtet med kommunikationsstrategier. Efter kurset kan du omsætte teoretisk viden til praktisk PR- og kommunikationsarbejde.
Dit nyhedsbrev er din vigtigste kanal til at komme i kontakt med dine kunder. For at få succes skal du se på, hvilken teknologi du bruger, hvad du skriver til hvem, og hvad der virker lige nu.
Du lærer at bruge events som en del af din kommunikative værktøjskasse. Efter kurset kan du afvikle brugerinvolverende events, der bliver husket af dit publikum – og som er sjove for dig at skabe.
Du lærer at forstå, hvordan kunstig intelligens fungerer, og hvad du kan bruge det til – og du lærer at skrive tekster og lave billeder med generative AI-værktøjer.
Du bliver rustet til at træffe de rigtige strategiske beslutninger, når du skal designe og lede en proces. Efter kurset har du kompetencer til at opnå stærke resultater fx som facilitator af møder.
Du lærer at sætte en stærk dagsorden i medierne og navigere i politiske diskurser. Efter kurset kan du udtænke målrettede kommunikationsstrategier og rådgive om public affairs.
Du lærer at finde de gode forskningshistorier, formidle det komplicerede i et let forståeligt sprog og vinkle videnskabelige resultater journalistisk skarpt.
Du lærer at lave videofortællinger, der sidder i skabet hver gang. Efter kurset har du viden om alle de delelementer, der tilsammen skaber den perfekte fortælling i levende billeder.
Du får effektive retoriske værktøjer, ny viden om psykologi og face- og managementteori og inspiration fra garvede konsulenter, som styrker dig i din rolle som kommunikationsrådgiver.