Visuelle trends og tendenser i London
Tag med til London, og besøg et par af byens kreative knudepunkter. Efter kurset har du fået ladt dine inspirationsbatterier op, så du bliver endnu skarpere til dit visuelle og kreative arbejde.
Tag med til London, og besøg et par af byens kreative knudepunkter. Efter kurset har du fået ladt dine inspirationsbatterier op, så du bliver endnu skarpere til dit visuelle og kreative arbejde.
Vil du sikre dine historier større opmærksomhed? På dette kursus i visuel formidling lærer du at bruge blandt andet fotos, infografik og video, så det indgår i effektfuldt samspil med dine tekster.
Du kommer i gang med Adobe After Effects og lærer at lave enkle, færdige animationer, som du kan bruge i dit arbejde. Du bliver undervist af Stig Henning Pedersen.
Du lærer at bruge adfærdskommunikation til at lave bedre annoncer, optimere din hjemmeside og skrue dine salgstal op. Du bliver undervist af Ashley Brereton, der er ekspert i adfærdspsykologi.
Du kommer rundt om infografikkens mange muligheder, og du lærer at tænke som en infografiker fra idé til udførsel, samtidig med at du arbejder hands-on i de bedste grafiske programmer.
Du får indsigt i 5 konkrete metoder til at skabe målgruppeviden. Efter kurset har du den nødvendige viden til selv at gå i gang med at lave undersøgelser af din målgruppe.
Du bliver rustet til at navigere i et dynamiske forretningsmiljø. Efter kurset har værktøjer til at opretholde en stærk identitet og et solidt brand i din organisation.
Du lærer at bruge AI-tjenesterne ChatGPT og DALL·E som hjælp til bl.a. idégenerering, tekstproduktion og billeddannelse. Efter kurset kan skrive de prompts, der sikrer dig de bedste resultater.
Du lærer at arbejde professionelt og langsigtet med kommunikationsstrategier. Efter kurset kan du omsætte teoretisk viden til praktisk PR- og kommunikationsarbejde.