Det ultimative SoMe-kursus
Du lærer at lægge en konkret SoMe-strategi og planlægge et contentflow med en gennemgående formidlingsprofil, som vil gøre din tilstedeværelse på sociale medier stærkere.
Du lærer at lægge en konkret SoMe-strategi og planlægge et contentflow med en gennemgående formidlingsprofil, som vil gøre din tilstedeværelse på sociale medier stærkere.
Hvordan holder du fremdriften i en radio- eller tv-dokumentar? Få styr på dine dramaturgiske virkemidler, og lær hvordan du tilrettelægger programmer, som tryllebinder dine lyttere og seere.
Du lærer at producere video i Canva ligeså nemt, som du skriver tekster i Word. Efter kurset kan du bruge meget mere video i din indholdsproduktion – uden at det koster dig ekstra tid og udstyr.
Du lærer at lægge en konkret SoMe-strategi og planlægge et contentflow med en gennemgående formidlingsprofil, som vil gøre din tilstedeværelse på sociale medier stærkere.
Du lærer at lave korte og catchy videoer til TV, sociale medier og hjemmesider. Efter kurset har du inspiration og redskaber til at fortælle gribende historier, der skiller sig ud fra alle de andre.
Du kommer i gang med Adobe After Effects og lærer at lave enkle, færdige animationer, som du kan bruge i dit arbejde. Du bliver undervist af Stig Henning Pedersen.
Du bliver rustet til at navigere i et dynamiske forretningsmiljø. Efter kurset har værktøjer til at opretholde en stærk identitet og et solidt brand i din organisation.
Du får indsigt i 5 konkrete metoder til at skabe målgruppeviden. Efter kurset har du den nødvendige viden til selv at gå i gang med at lave undersøgelser af din målgruppe.
Med din mobiltelefon ved hånden får du styr på at planlægge, optage og klippe en kort videofortælling sammen – og du lærer at instruere dine medvirkende foran kameraet med sikker hånd.