
Nyhedsbreve - hvad virker lige nu
Dit nyhedsbrev er din vigtigste kanal til at komme i kontakt med dine kunder. For at få succes skal du se på, hvilken teknologi du bruger, hvad du skriver til hvem, og hvad der virker lige nu.
Dit nyhedsbrev er din vigtigste kanal til at komme i kontakt med dine kunder. For at få succes skal du se på, hvilken teknologi du bruger, hvad du skriver til hvem, og hvad der virker lige nu.
Du lærer at bruge de kunstige intelligenssystemer ChatGPT og Midjourney aktivt i dit job som kommunikatør. Efter kurset kan udarbejde prompts, der sikrer dig gode og brugbare resultater.
Du får styr på din contentproduktion og lærer at arbejde planlagt med dit indhold fra uge til uge. Efter kurset arbejder du i et strategisk workflow – så du får luft til at skabe relevant indhold.
Du lærer om nudging og om at udvikle indhold, der spiller sammen med menneskets biologiske forudsætninger. Resultatet er nemlig ofte lig med kommunikation, som øger sandsynligheden for handling.
Du lærer om nudging og om at udvikle indhold, der spiller sammen med menneskets biologiske forudsætninger. Resultatet er nemlig ofte lig med kommunikation, som øger sandsynligheden for handling.
Du får en teoretisk og begrebsmæssig forståelse for image- og brandingprocesser og lærer at omsætte din viden til praktisk, brandunderstøttende kommunikationsarbejde.
Du lærer at lave videofortællinger, der sidder i skabet hver gang. Efter kurset har du viden om alle de delelementer, der tilsammen skaber den perfekte fortælling i levende billeder.
Kører du i blinde på sociale medier? Lær, hvordan du opstiller mål og dokumenterer effekten af jeres tilstedeværelse på fx Facebook, X og Instagram, så du løbende kan korrigere din indsat
Vil du sikre dine historier større opmærksomhed? På dette kursus i visuel formidling lærer du at bruge blandt andet fotos, infografik og video, så det indgår i effektfuldt samspil med dine tekster.