Indsigter: Dit vigtigste kommunikationsværktøj
Du lærer at arbejde med indsigter i din kreative kommunikation. Efter kurset kan du fange dine modtagere med relaterbare budskaber og få dem til at tænke: ”ja, det kender jeg godt!”.
Du lærer at arbejde med indsigter i din kreative kommunikation. Efter kurset kan du fange dine modtagere med relaterbare budskaber og få dem til at tænke: ”ja, det kender jeg godt!”.
Du lærer at lægge en konkret SoMe-strategi og planlægge et contentflow med en gennemgående formidlingsprofil, som vil gøre din tilstedeværelse på sociale medier stærkere.
Du lærer at producere video i Canva ligeså nemt, som du skriver tekster i Word. Efter kurset kan du bruge meget mere video i din indholdsproduktion – uden at det koster dig ekstra tid og udstyr.
Du lærer at lægge en konkret SoMe-strategi og planlægge et contentflow med en gennemgående formidlingsprofil, som vil gøre din tilstedeværelse på sociale medier stærkere.
Du lærer at prompte i AI-programmer, så du kan skabe visuelt materiale. Samtidig lærer du om visuel betydningsdannelse, som du kan bruge i samarbejdet med grafikere om at udvikle grafisk materiale.
Du lærer at lave evergreenindhold til dine SoMe-kanaler, der virker hver gang. Efter kurset bruger du din arbejdstid på sociale medier mere effektivt og får bedre resultater med dit indholdsarbejde.
Du lærer at producere video i Canva ligeså nemt, som du skriver tekster i Word. Efter kurset kan du bruge meget mere video i din indholdsproduktion – uden at det koster dig ekstra tid og udstyr.
Lær, hvordan du gør dit nyhedsbrev fængende og interessant. Tilmeld dig kurset på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole her.
Du får styr på din contentproduktion og lærer at arbejde planlagt med dit indhold fra uge til uge. Efter kurset arbejder du i et strategisk workflow – så du får luft til at skabe relevant indhold.