Kreativ kommunikation og portfolioudvikling
Du lærer om kreativ, konceptuel tænkning, problemløsning og kommunikation. Efter kurset har du en portfolio, som du kan bruge til at søge ind på en kreativ uddannelse eller på et reklamebureau.
Du lærer om kreativ, konceptuel tænkning, problemløsning og kommunikation. Efter kurset har du en portfolio, som du kan bruge til at søge ind på en kreativ uddannelse eller på et reklamebureau.
Du kommer i gang med Adobe After Effects og lærer at lave enkle, færdige animationer, som du kan bruge i dit arbejde. Du bliver undervist af Stig Henning Pedersen.
Du lærer at finde og validere kilder, historier og personer på nettet med de nyeste open source intelligence-metoder. Du bliver undervist af Daniel Oxholm og Esben Cronbach.
Du lærer, hvordan kunstig intelligens og automatisering bliver dine nye superhjælpere i den redaktionelle proces. Du får også nyttige AI-værktøjer til transskribering og nyhedsovervågning.
Du lærer at finde din nye rolle som leder, skabe gennem andre, motivere hver enkelt og udvikle en kreativ, idérig kultur. På kurset får du konkrete værktøjer til at løfte dit hold og lede optimalt.
Lær om søgemaskineoptimering med Thomas Bogh. Efter kurset kan du anvende Googles algoritmer til at øge din hjemmesidetrafik, besvare dine læseres spørgsmål og lede SEO-arbejdet på din redaktion.
Video på højkant er kommet for at blive, så du kan lige så godt springe ud i det. På kurset lærer du at producere videoindhold til TikTok, Instagram Reels og YouTube Shorts med din mobil.
Du lærer at lægge en konkret SoMe-strategi og planlægge et contentflow med en gennemgående formidlingsprofil, som vil gøre din tilstedeværelse på sociale medier stærkere.
Du lærer at producere effektiv infografik, der forstærker dine budskaber. Efter kurset har du nemt ved at kommunikere kompleks viden, som dine læsere kan afkode.