Kreative events - iscenesæt din kommunikation
Du lærer at bruge events som en del af din kommunikative værktøjskasse. Efter kurset kan du afvikle brugerinvolverende events, der bliver husket af dit publikum – og som er sjove for dig at skabe.
Du lærer at bruge events som en del af din kommunikative værktøjskasse. Efter kurset kan du afvikle brugerinvolverende events, der bliver husket af dit publikum – og som er sjove for dig at skabe.
Vil du være bedre til at vinkle historier? At arbejde med kilder? Og researche og formidle journalistisk? Lær at tænke og arbejde som en journalist, og bliv klædt på til at skrive bedre og hurtigere.
Du lærer at lave en plan, der tager højde for både de kommunikative, psykologiske og ledelsesmæssige aspekter af en vellykket forandringsproces.
Du lærer at udvikle nye medieprodukter på baggrund af indsigter i brugerbehov. Tilmeld dig kurset på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.
Du lærer om nudging og om at udvikle indhold, der spiller sammen med menneskets biologiske forudsætninger. Resultatet er nemlig ofte lig med kommunikation, som øger sandsynligheden for handling.
Du lærer om nudging og om at udvikle indhold, der spiller sammen med menneskets biologiske forudsætninger. Resultatet er nemlig ofte lig med kommunikation, som øger sandsynligheden for handling.
Du lærer at forstå, hvordan kunstig intelligens fungerer, og hvad du kan bruge det til – og du lærer at skrive tekster og lave billeder med generative AI-værktøjer.
Du lærer at forstå, hvordan kunstig intelligens fungerer, og hvad du kan bruge det til – og du lærer at skrive tekster og lave billeder med generative AI-værktøjer.
Du får arbejdet med dine egne udfordringer og får afprøvet nye ledelsestiltag i praksis. Kurset er skræddersyet til kommunikations- og mediefolk.