Ny viden, nye værktøjer, bedre resultater
Kommunikation i takt med tiden
Som deltager på et kommunikationskursus hos DMJX får du tidens vigtigste færdigheder ind under huden, så du vender tilbage til dit arbejde og kan noget, som du ikke kunne før.
Få nye, aktuelle færdigheder
Vi vil gerne love dig noget: Når du går på kursus hos os, vender du tilbage til dit job med nye evner, som du kan bruge til at skabe værdi for din organisation.
Vi tror på, at du lærer bedst ved at producere. Eller. Det er ikke noget, vi bare tror på. Det er det pædagogiske fundament, som hele vores uddannelsesinstitution bygger på.
Fundamentet hedder refleksiv praksislæring og betyder i al sin enkelhed, at du lærer bedst ved at reflektere over dine egne produktioner og identificere hvad der virker, og hvad der ikke gør.
Det er en læringsform, der styrker din faglige dømmekraft og forbedrer kvaliteten af dit arbejde.

Du lærer om nudging og om at udvikle indhold, der spiller sammen med menneskets biologiske forudsætninger. Resultatet er nemlig ofte lig med kommunikation, som øger sandsynligheden for handling.

Du får en teoretisk og begrebsmæssig forståelse for image- og brandingprocesser og lærer at omsætte din viden til praktisk, brandunderstøttende kommunikationsarbejde.

Du lærer at forstå, hvordan kunstig intelligens fungerer, og hvad du kan bruge det til – og du lærer at skrive tekster og lave billeder med generative AI-værktøjer.

Du lærer at arbejde strategisk med kommunikationsplanlægning og opstille klare mål for, hvad du vil opnå med din indsats. Efter kurset har en drejebog, der gør din kommunikationsplan til en succes.

Du lærer at lave personaer og får hands on-erfaring med at bruge AI undervejs i processen. Efter kurset har du et godt overblik over din målgruppe ift. det produkt eller den service, du tilbyder.

På kurset får du skærpet dine kompetencer i at agere som strategisk producer, så du både kan rådgive om og udføre effektiv kommunikation, der skaber værdi i praksis.

Du lærer at sætte en stærk dagsorden i medierne og navigere i politiske diskurser. Efter kurset kan du udtænke målrettede kommunikationsstrategier og rådgive om public affairs.

Du får effektive retoriske værktøjer, ny viden om psykologi og face- og managementteori og inspiration fra garvede konsulenter, som styrker dig i din rolle som kommunikationsrådgiver.

Du lærer at håndtere kritiske journalister, usikre medarbejdere og utilfredse kunder, når krisen rammer. Efter kurset kan du stå fast, selvom mediestormen raser med vindstyrke 12.

Du lærer at bruge indsigter fra din organisations ESG-indsats til strategisk kommunikation. Efter kurset kan kommunikere aktivt til omverdenen om din virksomheds arbejde med samfundsansvar.

Du bliver rustet til at træffe de rigtige strategiske beslutninger, når du skal designe og lede en proces. Efter kurset har du kompetencer til at opnå stærke resultater fx som facilitator af møder.

Du lærer at skrive bragende gode nyhedsbreve, som din modtager åbner, læser og reagerer på (hvorfor ellers overhovedet skrive dem?).

På kurset bliver du fortrolig med de forskellige sociale platformes formater og grundlæggende algoritmer, og du får redskaber til at arbejde strategisk og praktisk med sociale medier.

Du lærer at bruge events som en del af din kommunikative værktøjskasse. Efter kurset kan du afvikle brugerinvolverende events, der bliver husket af dit publikum – og som er sjove for dig at skabe.

Det her er det ultimative kursus til dig, der er kommunikationsblæksprutte. Du bliver opdateret med viden og værktøjer til at brillere i disciplinerne SoMe, video, AI og contentstrategi.

Du får arbejdet med dine egne udfordringer og får afprøvet nye ledelsestiltag i praksis. Kurset er skræddersyet til kommunikations- og mediefolk.

Du lærer at arbejde professionelt og langsigtet med kommunikationsstrategier. Efter kurset kan du omsætte teoretisk viden til praktisk PR- og kommunikationsarbejde.

Du lærer at lave en plan, der tager højde for både de kommunikative, psykologiske og ledelsesmæssige aspekter af en vellykket forandringsproces.

Du lærer at oversætte dine journalistiske kompetencer til kommunikation og markedsføring. Efter kurset kan du bruge din værktøjskasse fra journalistikken til at arbejde med fx content marketing.

Du lærer at se og forstå det kommunikative potentiale i ESG og samfundsansvar. Efter kurset kan du arbejde mere strategisk og kreativt med ESG-fortællinger i din organisation.

På dette kursus i PR lærer du mediernes nyhedskriterier og døgnrytme at kende, så du får succes med din PR-indsats og styrker din organisations kendskab og omdømme.

Lær at skabe sociale og adfærdsændrende kommunikationskampagner med Dorte Schiøler. Efter kurset kan du planlægge egne kampagner eller rådgive som samarbejdspartner med et bureau.

Kurset er for dig, der jonglerer opgaver på kryds og tværs og gerne vil bruge AI som din nye, hurtige makker. Vi springer introen over og går direkte til hands-on: Hvordan kan AI hjælpe dig her og nu?

Du får styr på din contentproduktion og lærer at arbejde planlagt med dit indhold fra uge til uge. Efter kurset arbejder du i et strategisk workflow – så du får luft til at skabe relevant indhold.
Gør som 18.036 andre kloge mennesker, og følg med i vores ugentlige nyhedsbrev. Her bliver du den første til at høre om højskolenyheder, medieforskning, kurser, diplomuddannelser, talks og gå hjem-møder. Du får også masser af gratis tips og tricks, der gør dig (endnu) bedre til dit arbejde.
Nul spam. Afmelding med ét klik. Hvad venter du på?