Skip to main content
DMJX, kursus, digital markedsføring

Digital markedsføring - crash course

Du lærer at få mest muligt ud af dine annoncer og dit indhold på Facebook og Google. Din underviser Tobias Egmose er ekspert i digital markedsføring, han lærer dig at arbejde professionelt med målgrupper, kanaler, konverteringer, annoncering og indhold.  

På dette 2-dages kursus for begyndere får du indsigt i, hvordan du bruger din tid og dine penge rigtigt, når du laver digital markedsføring.

Derfor skal du tage kurset

Facebook og Google er de største og stærkeste marketingmaskiner der findes.

Samtidig er platformene danskernes foretrukne kilder til social kontakt, nyheder, information og tidsfordriv. Derfor er det afgørende, at du forstår, hvordan de fungerer i maskinrummet, når du arbejder med dem professionelt.

På den måde kan du udnytte platformenes store potentiale – og skabe kendskab til dit brand og komme i kontakt med dine målgrupper.

På dette kursus i digital markedsføring lærer du at

  • køre digital annoncering og kampagner på Facebook og Google
  • fastlægge din digitale kunderejse
  • identificere målgrupper og vælge kanaler
  • arbejde med leadopsamling og dataværktøjer
  • måle og optimere din indsats.

På kurset får du styr på dit eget digitale markedsførings-setup. Du kommer til at arbejde med forskellige best practices, som du kan implementere direkte i din hverdag efter kurset. Det er et hands-on kursus med fokus på at løfte din marketingindsats til et nyt niveau.

Kurset er for dig

Du er fx kommunikationsmedarbejder, marketingmanager, projektleder, eventkoordinator, SoMe-manager eller konsulent. Du kan både være privat og offentligt ansat.

Sådan foregår undervisningen

Dag 1

På dag 1 skaber vi et solidt fundament for din digitale markedsføring. Vi arbejder med strategi, kunderejser, målgrupper og kanaler, og gennemgår de juridiske og etiske rammer, du skal kende og tage stilling til.

Dag 2

På dag 2 går vi i crunch mode og arbejder helt lavpraktisk med indholdsproduktion, annoncering, lead-generering – og du lærer at måle og optimere dit digitale markedsføringssetup.

Sted

Helsingforsgade 6A-D, 8200 Aarhus N

Det indgår i prisen

Frokost er inkluderet i prisen, ligesom der vil blive serveret kaffe, kage og frugt i pauserne både formiddag og eftermiddag.

Kurser

Kursusstart:
Dato og sted:
- DMJX, Aarhus
- DMJX, Aarhus
Undervisere: Tobias Egmose
Kursustype: Kursus
Kursusnummer: 2111142375
Pris: DKK 7.400,- Eks. Moms
Moms

Prisen er ekskl. moms. Vær opmærksom på at formelt kompetencegivende uddannelse (kurser med ECTS point) er fritaget for moms.

Tilmeld kursus
Kontakt os

Har du et spørgsmål?

Ring eller skriv til en af vores kursuskoordinatorer eller studievejledere, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp.

Kontakt