Studerende løser kommunikationsbehov for kunder med inspirationsfølelseshjulet
App’en Talk ’n’ Walk har fået et stærkt bud på et brandnarrativ og nyt logo. Førsteårsstuderende på Visuel Kommunikation har brugt nyudviklet samtaleværktøj til at løse kunders udfordringer.
Knap 100 førsteårsstuderende på uddannelsen Visuel Kommunikation har i et forløb på 14 dage arbejdet med at finde og hjælpe kunder med forskellige kommunikationsbehov.
Til opgaven skulle de anvende en ny metode – inspirationsfølelseshjulet – som er udviklet af deres underviser lektor Anne Mette Hartelius.
En af de vellykkede løsninger står Nynne Bornemann Surel og Sheila Isabegovic fra linjen Grafisk Design bag. De har udviklet et brandnarrativ samt logo til app’en Talk ’n’ Walk, som er opfundet af Lars Bornemann Hansen for at matche personer, der mangler en sparringspartner til stort og småt.
Her kan du se deres løsning og følge processen, som er beskrevet i billedtekster under illustrationerne.