Skip to main content

Cannes har en pris: Studerende laver støttesang for at komme på studietur

Studerende fra Kreativ Kommunikation drømmer om at rejse på studietur til Cannes. Nu sælger de deres arbejdskraft på eget bureau, som de lancerer med humoristisk musikvideo.

Studerende fra Kreativ Kommunikation drømmer om at rejse på studietur til Cannes. Nu sælger de deres arbejdskraft på eget bureau, som de lancerer med humoristisk musikvideo.

For 9. gang er et hold studerende fra anden årgang på studieretningen Kreativ Kommunikation på banen for at skaffe penge til deres studietur til Cannes Lions - en international branchefestival for reklame, kommunikation og kreativitet. De studerende sælger simpelthen deres kreative arbejdskraft gennem deres eget bureau "KKCannes".

 

”Fra Kastrup til Nice – for Cannes har en pris. Og den er pissedyr. I gi’r naturligvis”. Se den geniale musikvideo her, der henvender sig direkte til cheferne i reklamebranchen.

I år er lanceringskampagnen for KKCannes stukket helt vidunderligt af. De studerende har skrevet og produceret en støttesang - til dem selv - helt fra bunden og skudt en tilhørende musikvideo.

Læs mere hos mediet Markedsføring, der har interviewet de studerende om projektet.

Tjek de studerendes projekt på kkcannes.dk.