Falsk lejlighed på Airbnb kan indbringe stor pris

DMJX-studerende er med i opløbet om stor amerikansk reklamepris. Giv din stemme.

Christian Skjøtt og Alexander Keblow Kofoed kæmper med 4 andre par på verdensplan om stor amerikansk reklamepris
af Dan Hansen d. 4.04.2019 i Historier

Christian Skjøtt og Alexander Keblow Kofoed, som studerer Kreativ Kommunikation, skabte sidste år stor opmærksomhed, da de oprettede en falsk annonce for en lejlighed i Cannes på Airbnb - med det formål at få en praktikplads i udlandet. Den fik de – hos CLM BBDO i Paris.

Nu kan deres kreative løsning igen kaste guldstøv af sig.

Sammen med 4 andre projekter fra andre dele af verden er deres stunt nomineret til en stor pris - The Webby Awards, en amerikansk konkurrence, som bliver afholdt i New York hvert år.
Konkurrencens formål er “honoring the best of the internet”.

De kan vinde en Student Award i kategorien ‘Advertising, Media & PR’.

Mangler din stemme
De 5 projekter er i finalen efter et stort udskilningsløb. Og nu skal folkets stemmer afgøre, hvem, der skal vinde.

Du kan se en kort film om deres projekt her. Og synes du, den er god, kan du stemme på de danske drenge her

The Portfolio Apartment from Alexander Kofoed on Vimeo.

 

Kategori:  Historier

Forfatter

Dan Hansen
Presseansvarlig på DMJX. Journalist med sidefag i dansk. Skriver om kommunikation, medier, journalistik og sprog. Har tidligere arbejdet med videnskabsformidling, livsstilsjournalistik og som bladredaktør.
Profil

Prefooter web-form

Foreslå indhold til underskoven

Underskoven

Instagram