EM i reklame: 3. gang var også lykkens gang

Magnus Mynderup-Bjørnshave og Thomas Jørgensen Parastatidis har vundet EM-guld ved Eurobest Awards. Det er 3. år i træk, at et nyuddannet team fra Kreativ Kommunikation vinder.

Magnus Mynderup-Bjørnshave og Thomas Jørgensen Parastatidis vandt også De Grafiske Fags legatfonds Rejselegat ved dimissionen i 2018. Foto: Adam Sund
af d. 27.11.2018 i Historier

Eurobest Awards er det uofficielle europamesterskab i kreativitet og reklame.

Set med DMJX-øjne er særligt ungdoms-kategorien imødeset, da der er en god tradition for, at nogle af de bedste nyuddannede teams fra Kreativ Kommunikation deltager i konkurrencen – og løber af med guldet.

Det skete mandag for 3 år i træk, da Magnus Mynderup-Bjørnshave og Thomas Jørgensen Parastatidis snuppede 1.-prisen i Warszawa, Polen.

Løste opgave for Greenpeace
Sammen med 22 andre teams fra 15 lande konkurrerede de om guldet for den bedste løsning for Greenpeace, som havde leveret en brief om CO2-udledning i Europa.

Parrene havde 30 timer til at løse opgaven, som var at påvirke regeringer og beslutningstagere ved blandt andet at skabe underskriftindsamlinger for nedlæggelse af kulfyrede kraftværker.

Magnus Mynderup-Bjørnshave og Thomas Jørgensen Parastatidis afsluttede uddannelsen på Kreativ Kommunikation denne sommer og blev straks håndplukket som nyt kreativt team på Robert/Boisen & Like-minded.

Eva Ebbensgaard og Mads Schmidt fra Kreativ Kommunikation vandt guld ved Eurobest sidste år, mens Klara Vilshammer og Christoffer Boas endte øverst på sejrsskamlen i 2016.

Kategori:  Historier

Prefooter web-form

Foreslå indhold til underskoven

Underskoven

Instagram