Skip to main content

Medarbejderens otte ambassadør-roller

Kom til gratis gå-hjem-møde, og bliv klogere på medarbejderens betydning som strategisk kommunikatør.

Medarbejderens 8 ambassadør-roller

Medarbejderne bliver mere og mere opfattet som vigtige og strategiske kommunikatører. De deler virksomhedens jobopslag og billeder på LinkedIn, Facebook og Instagram. De opsnapper trends og tendenser, og de forsvarer organisationen i krisesituationer. De er kimen til kreative ideer, løbende forbedringer og konstruktive beslutninger i organisationer.

Udviklingen er eskaleret med de sociale mediers opståen, hvor medarbejderne får en stærkere stemme i forhold til kollegaer, bekendte, venner og familie. De opfattes ofte som langt mere troværdige end virksomhedens markedsføringsmateriale.

Medarbejderne kan udfylde rollen som strategiske kommunikatører på mindst otte forskellige måder.

Kom til VidenSHot, og mød Spejderen, Markedsføreren, Meningsskaberen, Forsvareren, Innovatøren, Kritikeren, Relationsbyggeren, og Udleveren.

Docent i strategisk kommunikation, Vibeke Thøis Madsen om den nyeste forskning om medarbejderes strategiske kommunikation.

Tid, sted og registrering

VidenShot finder sted online:

Tirsdag d. 6. april, kl. 16-17

Det er gratis at deltage, men du bedes registrere dig via dette link på forhånd:

https://dmjx.zoom.us/webinar/register/WN_GzM7yidPQpKBhibdPuztwA

Docent Vibeke Thøis Madsen.