Skip to main content

Inspirations- og netværksaften for alumner fra kommunikations|||uddannelsen

Vi slår nu dørene op for første arrangement for kommunikationsalumner på DMJX

Alumne event - kommunikationsuddannelsen

Vi slår nu dørene op for første arrangement for kommunikationsalumner på DMJX. Som tidligere studerende på DMJX vil vi fremover invitere dig til alumneaftener, hvor vi vil diske op med aktuelle oplæg, der forhåbentlig vil inspirere dig og give ny viden. Udover en forfriskning efter fyraften får du også mulighed for at netværke med dine gamle kammerater og nuværende kolleger i branchen. Første gang vi mødes er i november i Emdrup.

 

Tid og sted: 

Dato: Tirsdag d. 2/11-2020

Tidspunkt: 17.00-19.30

Sted: Auditoriet B1.05 på Emdrupvej 72, 2400 København NV

Målgruppe: Alle alumner

 

Tilmelding

Tilmeld dig dette arrangement via Billetto

 

Program:

Kl. 16.30-17.00: Check ind

Vi åbner dørene kl. 16.30, så du kan nå at smide overtøjet, få en forfriskning og nå at sige hej til gamle venner inden oplæggene starter.

 

Kl. 17.00 – 17.45: Nikolai Stagis: Purpose Brands

De mest innovative brands har en sag, som medarbejderne betragter som hjerteblod. Kunder foretrækker produkter fra brands, der tager socialt ansvar. Og den næste generation af ledere vil arbejde for virksomheder, der tjener et samfundsmæssigt formål. Har din virksomhed et purpose, der rækker ud over profit? Bliv klogere på, hvordan du skaber et purpose brand, der forener indtjening og impact.

 

Kl. 18.00 – 18.45: Camilla Wrang, Mindshare: Livsfasemodellen og andre segmenteringsmodeller

Mindshare implementerede i 2017 værktøjet ’Milestones’, der ved at kombinere forbrugernes købsvaner med deres digitale fodspor kan fortælle, hvilken livsfase de befinder sig i. Kom og hør, hvordan Mindshare i arbejdet med livsfasemodellen kan minimere spildeksponeringer og skabe mere effektiv og relevant kommunikation.  

Kl. 18.45 – 19.30:  Netværk og snacks