Inspirations- og netværksaften for alumner fra kommunikations|||uddannelsen
Vi slår nu dørene op for første arrangement for kommunikationsalumner på DMJX

Vi slår nu dørene op for første arrangement for kommunikationsalumner på DMJX. Som tidligere studerende på DMJX vil vi fremover invitere dig til alumneaftener, hvor vi vil diske op med aktuelle oplæg, der forhåbentlig vil inspirere dig og give ny viden. Udover en forfriskning efter fyraften får du også mulighed for at netværke med dine gamle kammerater og nuværende kolleger i branchen. Første gang vi mødes er i november i Emdrup.
Tid og sted:
Dato: Tirsdag d. 2/11-2020
Tidspunkt: 17.00-19.30
Sted: Auditoriet B1.05 på Emdrupvej 72, 2400 København NV
Målgruppe: Alle alumner
Tilmelding
Tilmeld dig dette arrangement via Billetto
Program:
Kl. 16.30-17.00: Check ind
Vi åbner dørene kl. 16.30, så du kan nå at smide overtøjet, få en forfriskning og nå at sige hej til gamle venner inden oplæggene starter.
Kl. 17.00 – 17.45: Nikolai Stagis: Purpose Brands
De mest innovative brands har en sag, som medarbejderne betragter som hjerteblod. Kunder foretrækker produkter fra brands, der tager socialt ansvar. Og den næste generation af ledere vil arbejde for virksomheder, der tjener et samfundsmæssigt formål. Har din virksomhed et purpose, der rækker ud over profit? Bliv klogere på, hvordan du skaber et purpose brand, der forener indtjening og impact.
Kl. 18.00 – 18.45: Camilla Wrang, Mindshare: Livsfasemodellen og andre segmenteringsmodeller
Mindshare implementerede i 2017 værktøjet ’Milestones’, der ved at kombinere forbrugernes købsvaner med deres digitale fodspor kan fortælle, hvilken livsfase de befinder sig i. Kom og hør, hvordan Mindshare i arbejdet med livsfasemodellen kan minimere spildeksponeringer og skabe mere effektiv og relevant kommunikation.
Kl. 18.45 – 19.30: Netværk og snacks