Drop flaskevand - drik postevand

Oplysningskampagne der skal få folk til at drikke vand af hanen og droppe flaskevand.

2. års eksamen af Martin Cederlund

Opgaveformulering
Som et led i Københavns Kommunes energimålsætninger, lancerer Københavns Energi, HOFOR, oplysningskampagnen "Drik vand fra hanen" i august 2013. Formålet med kampagnen er at få københavnere, pendlere, turister etc. til at nyde et godt glas vand/en tår fra hanen og derigennem spare miljøet for unødvendig belastning.

Den studerende skulle beslutte målgruppen for kampagnen og på den baggrund udvikle kommunikationsstrategi og på den baggrund fotografiske idé, stil og tone. 

HOFOR har ikke været en del af opgaveformulering eller bedømmelse; de er udelukkende brugt som et kundeeksempel.

 

brown-light

Prefooter web-form

Foreslå indhold til underskoven

Underskoven

Opdatér Type the characters you see in this picture. Type the characters you see in the picture; if you can't read them, submit the form and a new image will be generated. Not case sensitive.  Switch to audio verification.

Instagram

  • Croquis drawing session 1 minute #croquis #drawing #illustration #doodle #sketch #dmjx #
  • AI-concepts
_
#dmjxkk #dmjx #machinelearning #artificialintelligence #ai #technology
  • Exhausted
_
#dmjx #dmjxkk
  • Reflecting 
_
#learningbyreflection #learning #reflection #dmjxkk #dmjx
  • Reflecting on the past experience using reflection cards
_
#dmjx #dmjxkk #reflection #learning #learningbyreflection
  • AI-concept
_
#technology #dmjx #dmjxkk #artificialintelligence #machinelearning
  • AI-concepts
_
#machinelearning #artificialintelligence #dmjxkk #dmjx #technology
  • AI-concepts
_
#technology #dmjx #dmjxkk #artificialintelligence #machinelearning