Service menu

Seminar: Det TRYKTE medie - i en digital tid

Danske Medier og DMJX sætter den 31. august spot på, hvordan du optimerer trykte magasiner og blade. Og om du overhovedet skal udgive dem. Hør om bl.a. forskellige platformes styrker, mulige økonomiske besparelser og spiselige plakater - og få både svar og gode spørgsmål med dig hjem

Trods de digitale mediers opblomstring er de trykte medier langt fra afgået ved døden. De lever. De bliver læst. Men de bliver også udfordret - blandt andet af stigende omkostninger.

Den 31. august sætter Danske Medier og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole (DMJX) spot på, hvordan du optimerer magasin- og bladproduktion. Det sker gennem et halvdagsseminar, hvor vi blandt andet ser på:

  • Om de trykte medier har en fremtid
  • Forskellene mellem trykte og digitale platforme
  • FOA's erfaringer med det trykte fagblad
  • Omkostninger og omkostningsstruktur
  • Nye bæredygtige trykmuligheder
  • Hvordan man vælger den rette distributør

Seminaret holdes på DMJX's campus på Emdrupvej.

Du kan blandt andet møde:

  • Henrik Andersen fra Wilke
  • Gitte Hejberg fra Foa
  • Bård Blytt Sandstad, DMJX
  • Michael Abildgaard Pedersen fra DMJX

Seminaret er åbent for både medlemmer og ikke-medlemmer af Danske Medier (og førstnævnte kommer billigere afsted).

Læs mere og tilmeld dig her.

 

Prefooter web-form

Foreslå indhold til underskoven

Underskoven

Opdatér Type the characters you see in this picture. Type the characters you see in the picture; if you can't read them, submit the form and a new image will be generated. Not case sensitive.  Switch to audio verification.

Instagram