Pust nyt liv i det gamle brand

Selv det stærkeste brand kan miste sin værdi – og hvad gør man så? På kurset lærere du alle brandingens grundregler. Du får viden om at bygge og vedligeholde brands, og kompetencer til at revitalisere gamle brands, så de genvinder relevans og værdi.

Derfor skal du tage kurset
Brands skal passes og plejes for at holde sig relevante. Det gælder ikke bare for brands fra store nationale og internationale virksomheder – men også for organisationer, myndigheder og institutioner, hvis de ønsker at stå klart, stærkt og entydigt i deres målgruppers bevidsthed. 

Kurset handlerom om at bygge, vedligeholde og genopbygge brands.

Du får redskaber og metoder til at udvikle stærke brands, servicetjekke brand value og justere brands.

Kurset er tilrettelagt som en workshop og underviserne er fra kommunikationsbureauet HALO. De arbejder ud fra et indgående kendskab til menneskelig adfærd, og lang erfaring i at skabe relevant dialog imellem virksomhed og kunder i forhold til brands.

Du lærer at:

  • forstå brandingens grundregler.
  • arbejder med udvikling af virksomhedens ståsted som udgangspunkt for brand building.
  • undgå faldgruberne og det ”hule” brand.
  • arbejde helt konkret med revitalisering og genopbygning af slidte brands.

Kurset er for dig
Kurset er særligt udviklet til dig, der arbejder med kommunikation i en virksomhed, hvor brandet er rammen for dit arbejde.

Sådan foregår undervisningen
Undervisningen veksler mellem teoretisk indføring i temaet og gruppearbejde med udgangspunkt i konkrete cases. Kombinationen giver dig masser af hands-on erfaringer. Der er desuden besøg på to store, danske virksomheder, hvor teorierne anvendes i praksis.

  • Medbring egen bærbar computer. Husk oplader.
  • Forvent ca. to timers forberedende læsning før kurset. 
  • Du får kompendium med modelapparater og litteraturlister til selvstudie efter kurset.

Sted
Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
Emdrupvej 72
2400 Kbh. NV

Det indgår i prisen
Frokost er inkluderet i prisen, ligesom der vil blive serveret kaffe, kage og frugt i pauserne både formiddag og eftermiddag.

 

Prefooter web-form

Foreslå indhold til underskoven

Underskoven

Instagram