Kreative studerende imponerer igen internationalt

D&AD New Blood er en af de reklamekonkurrencer for unge, som er sværest at vinde. Det lod 4 teams fra Kreativ Kommunikation sig ikke slå ud af.

Nogle af sandhederne om menneskeheden fra et af de vindende projekter
af d. 19.05.2017 i Historier

Studerende fra Kreativ Kommunikation har vundet 4 af de eftertragtede pencils ved den prestigefyldte D&AD’s New Blood.

Blyanterne uddeles til verdens største kreative talenter af den internationale brancheforening D&AD.

Her er de 4 vinderprojekter og folkene bag:

Jacob Grandt og Alexander Keblow Kofoed (1. årgang)
Reality Check – et brætspil, der får dig i stødet, mens du bliver klogere på, hvad dine venner tænker om dig.

Thorbjørn Kragh Liljegren og Christine Jensen (3. årgang)
Give Me The Human Truth – et værktøj til kreative, der søger sandheden om mennesker.

Cecilie Jelstrup Larsen og Marie Frederiksen (3. årgang)
Quick Crits – et værktøj der får præsentationen af online portfolier til at tilpasse sig den tid, beskueren har til rådighed.

Jeppe Vidstrup (3. årgang)
That’s Not My Name – en opfordring til fremtidens forældre om at vælge internationale navne til deres børn.

Cecilie Jelstrup Larsen og Marie Frederiksen vandt også en blyant sidste år og er shortlistet ved dette års Future Lions, ungdomskonkurrencen ved Cannes Lions.

Kategori:  Historier

Prefooter web-form

Foreslå indhold til underskoven

Underskoven

Opdatér Type the characters you see in this picture. Type the characters you see in the picture; if you can't read them, submit the form and a new image will be generated. Not case sensitive.  Switch to audio verification.

Instagram