Internet Week Denmark: 2 gratis foredrag med fokus på SoMe

Hvordan kan strategisk kommunikation skabe forskellen mellem succes og shitstorm på sociale medier? Og gør sociale medier os dumme og afhængige? 2 gratis eftermiddagsforedrag på DMJX 3. og 4. maj.

Foto fra internetweekdenmark.com
af Dan Hansen d. 20.04.2018 i Historier

Danmarks Medie- og Journalisthøjskole (DMJX) er partner i den store begivenhed Internet Week Denmark, som i år løber af stablen i dagene 2.-6. maj.



2 af årets events foregår på netop DMJX i Aarhus. De er gratis og har begge sociale medier som omdrejningspunkt.

3. maj 13-15

(A)sociale Medier – gør sociale medier os dumme og afhængige?

DMJX’ chefforsker i sociale medier, Jakob Linaa Jensen og Arkens Head of education, Katrine K. Pedersen spørger: Er sociale medier gået for vidt? Skiller sociale medier folk ad i stedet for at bringe dem sammen?

Læs mere og tilmeld dig



4. maj 13-15
Succes eller shitstorm? Strategisk kommunikation og sociale medier

Omdømme-ekspert Trine Nebel fra DMJX og digital rådgiver Kristian Strøbech sætter fokus på:
Virksomheder kan i dag fødes og dø på sociale medier. Forkert kommunikation eller en shitstorm kan aflive en sund virksomhed på få dage. Hvordan får man succes? Hvad kan man gøre, hvis stormen raser?
Læs mere og tilmeld dig

DMJX er desuden arrangør af en udsolgt workshop, som lærer deltagerne at opdage og forløse video-potentialet i deres smartphone.

Kategori:  Historier

Forfatter

Dan Hansen
Presseansvarlig på DMJX. Journalist med sidefag i dansk. Skriver om kommunikation, medier, journalistik og sprog. Har tidligere arbejdet med videnskabsformidling, livsstilsjournalistik og som bladredaktør.
Profil

Prefooter web-form

Foreslå indhold til underskoven

Underskoven

Instagram